REGULAMIN GMINNEGO KONKURSU PLASTYCZNEGO

POD PATRONATEM BURMISTRZA MIASTA ZELOWA.

„NIE DLA PRZEMOCY I HEJTU W INTERNECIE”

  1. CELE KONKURSU
  • Plastyczna realizacja przez uczniów hasła:

„NIE DLA PRZEMOCY I HEJTU W INTERNECIE”.

  • Zainicjowanie artystycznej refleksji na temat przemocy, która bezpośrednio i pośrednio obecna jest wokół nas (dostrzeżenie problemu przemocy i hejtu w otoczeniu rówieśniczym, szkolnym, a także w grach komputerowych, na portalach społecznościowych).
  • Wdrażanie młodych internautów do rozsądnego i odpowiedzialnego korzystani z sieci. Propagowanie pozytywnych zachowań.
  • Kształtowanie wyobraźni, rozwijanie wrażliwości estetycznej i indywidualnych zdolności uczestników konkursu.

II.ORGANIZATOR KONKURSU

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki z oddziałami integracyjnymi w Zelowie

III. ZASIĘG KONKURSU

Miasto i Gmina Zelów

  1. UCZESTNICY KONKURSU

Konkurs adresowany jest do uczniów klas I – VIII szkół podstawowych z terenu gminy Zelów.

  1. ZASADY UCZESTNICTWA
  2. Konkurs będzie przeprowadzony w kategoriach: a/ klasy I – III b/ klasy IV – VIII
  3. Zadaniem uczestników jest indywidualne wykonanie kompozycji płaskiej z wykorzystaniem dowolnych technik plastycznych.
  4. Format pracy: A3
  5. Praca powinna zawierać podstawowe cechy wybranej formy wypowiedzi plastycznej zgodnej z celami konkursu.
  6. Praca powinna być niepowtarzalna, oryginalna.
  7. Konkurs ma charakter indywidualny / każda praca ma jednego autora /.
  8. Na odwrocie pracy należy umieścić:
  • imię i nazwisko autora,
  • klasę,
  • adres szkoły wraz z nr telefonu.

Każda placówka może dostarczyć maksymalnie po 5 prac w każdej kategorii wiekowej.

Prace należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie – 11 marca 2022r. do godz. 15.00 (sekretariat szkoły).

  1. TERMINARZ
  2. Ogłoszenie konkursu: 28 luty 2022r.
  3. Zamieszczenie regulaminu konkursu na stronie internetowej Szkoły: 28 luty 2022r.
  4. Zakończenie składania prac: 11 marzec 2022r.
  5. Posiedzenie komisji oceniającej prace: 14 marzec 2022r.
  6. Ogłoszenie wyników: 14 marzec 2022r.

Laureaci zostaną poinformowani o sposobie i terminie odbioru nagród.

VII. KRYTERIA OCENY PRAC I WYBORU LAUREATÓW

  1. Przy ocenie prac Komisja Konkursowa będzie brać pod uwagę:
  2. stopień realizacji tematu
  3. pomysłowość
  4. różnorodność technik i walory graficzne
  5. estetykę wykonania
  6. Komisja Konkursowa będzie oceniała prace w dwóch kategoriach:
  • Klasy I – III
  • Klasy IV – VIII

Komisja przyzna nagrody (I, II, III) i wyróżnienia w każdej kategorii – klasy I – III

i IV – VIII.

VII. UWAGI SZCZEGÓŁOWE

  1. Komisję konkursową powołuje Dyrektor Szkoły.
  2. Decyzja komisji konkursowej o przyznaniu nagrody jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
  3. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do opublikowania nagrodzonych prac, imienia i nazwiska laureatów konkursu oraz umieszczanie tych informacji w materiałach informacyjnych i na stronie internetowej Szkoły: www.sp2zelow.pl oraz: Szkoła Podstawowa nr 2 w Zelowie
  4. Zgłoszenie pracy na konkurs jest jednoznaczne z wyrażeniem przez Ucznia i Rodzica/Opiekuna zgody, na przetwarzanie danych osobowych do celów konkursu.
  5. Przesłanie pracy oznacza akceptację warunków konkursu określonych w niniejszym Regulaminie.

POWODZENIA ! TRZYMAMY MOCNO KCIUKI