Drugi dzień wycieczki rozpoczęliśmy śniadaniem. O godzinie 10.00 wyjechaliśmy z hotelu i zmierzaliśmy w kierunku Muzeum Wsi Kieleckiej w Tokarni. Skansen ten okazał się bardzo interesujący. Zwiedziliśmy wiele wiekowych budynków, np. starą aptekę, pocztę, dom fotografa, krawca, lekarza. Kolejnym punktem wycieczki był Zamek Królewski w Chęcinach. Poznaliśmy jego imponującą historię i zwiedziliśmy jego ruiny. Ostatnim miejscem do którego się udaliśmy dzisiejszego dnia była Kadzielnia Kielecka. Na jej terenie mogliśmy zobaczyć m.in. amfiteatr. Dowiedzieliśmy się również, iż na jej terenie znajdują się jaskinie i tyrolka. Poznaliśmy to miejsce z punktu geologicznego.

Podsumowując, dzisiejszy dzień był bardzo wymagający, aczkolwiek ciekawy, z dużą dawką wiedzy historycznej.

Ministerstwo Edukacji i Nauki dziękujemy za możliwość uczestnictwa w projekcie.

Reportaż z drugiego dnia nadesłała: Aleksandra Kowalska i Julia Urbaniak, zdjęcia przesłała: Adrianna Kowalska

Internetowa gazetka ” Echo Dwójki „.

Dziękujemy uczennicom za przesłanie zdjęć i notatki, pozdrawiamy serdecznie.