Tym razem na Zieloną Szkołę udała się młodsza grupa uczniów. Spakowane walizki, a w nich między innymi dobry humor i piękna pogoda, ostatni buziak dla rodziców i ruszyliśmy
w długą drogę do Kątów Rybackich. Zmęczeni podróżą postanowiliśmy na dłużej zatrzymać się w Toruniu. A tam… niezapomniane warsztaty w Żywym Muzeum Piernika, spacer nad Wisłę i oczywiście Stary Rynek z pomnikiem Mikołaja Kopernika. Pamiątki z Torunia zakupione, więc ruszyliśmy w dalszą podróż. W Kątach Rybackich czekała na nas pyszna obiadokolacja i oczywiście morze, z którym wieczorem poszliśmy się przywitać. We wtorek w Gdańsku czekał na nas Neptun i piękna panorama miasta z tarasu widokowego Kościoła NMP. Wielu wrażeń dostarczyła również wizyta w Centrum Nauki Eksperyment w Gdyni. Nauka poprzez zabawę i doświadczanie to jest to! Jeszcze tylko port w Gdyni z ORP Błyskawica i Darem Pomorza i wracamy do Kątów. W środę pojechaliśmy do Krynicy Morskiej, by „wdrapać się” na latarnię morską. Na przystani Zalewu Wiślanego czekała już na nas „Krystyna” statek wycieczkowy, którym wyruszyliśmy w rejs po zalewie. Po smacznym obiedzie w Kątach wybraliśmy się do Muzeum Zalewu Wiślanego. Dzień zakończyliśmy udanym ogniskiem ze śpiewem i pysznymi kiełbaskami w roli głównej. Kolejny dzień również obfitował w same atrakcje. W Jantarze podziwialiśmy egzotyczne zwierzęta w Mini ZOO
i owady w Parku Owadów u Dziadka Radka. Kolejna atrakcja. Słów brakuje, by opisać emocje, jakie nam towarzyszyły podczas przejazdu kolejką wąskotorową. Udało nam się pokonać trasę z Nowego Dworu do Cyganka i z powrotem. Emocji ciąg dalszy czekał na nas w pensjonacie – pożegnalna dyskoteka. Aż przykro, że trzeba wracać do domu. Ostatnie przedpołudnie spędziliśmy na plaży. Piękna pogoda sprzyjała zabawom na plaży. Ostatnie muszelki, a nawet ziarenka piasku zabrane na pamiątkę i wracamy do Zelowa.